Bijna... - Reisverslag uit Best, Nederland van yanickvandeven - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Best, Nederland van yanickvandeven - WaarBenJij.nu

Bijna...

Blijf op de hoogte en volg

20 Augustus 2012 | Nederland, Best

nog een kleine 24 uur tot vertrek!

aan de hand van dit berichtje kun je mij alvast volgen als je dat leuk vindt:P

je kunt me ook vinden op skype: ff zoeken op yanick van de ven
in Den Haag


  • 20 Augustus 2012 - 22:11

    Anouk:

    Ga je missen schatje!

  • 20 Augustus 2012 - 22:24

    Marly:

    Hoi Yanick,

    Heel veel plezier daar! Ik ga zeker volgen hoe je het daar hebt. Tot snel.

    groetjes,
    Marly, Jay en Senn

  • 21 Augustus 2012 - 10:21

    Cherelle:

    Enjoy! Ben benieuwd naar je reisverslagen!

    liefs, Cherelle

  • 22 Augustus 2012 - 09:05

    Sven Koster:

    Zeker leuk Yanick!
    Heel veel plezier, ik zal je straks als ik weer in Nederland ben weer volgen voor de 2 maanden dat ik er ben.
    Daarna loop ik zelf stage in Tanzania.

  • 22 Augustus 2012 - 09:07

    Sven Koster:

    Hoh ik lees net op Facebook dat je er een maand zit. Dan kan ik mooi je avonturen volgen.

  • 22 Augustus 2012 - 09:07

    Sven Koster:

    Hoh ik lees net op Facebook dat je er een maand zit. Dan kan ik mooi je avonturen volgen.

  • 22 Augustus 2012 - 10:35

    Claudine:

    ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat je een beetje bij kunt komen van alle voorbereidingen.
    Ik ga zeker regelmatig kijken hoe het met je gaat en wat je aan het doen bent.......
    leuk deze site.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 22 Oktober 2012 - 16:26

    Tief:

    ha die yanick hoe is het in zoeloe-land ? ben je al bruin geworden zo bruin dat je mischien een verblijfsvergunning moet aan vragen.als dat zo is dan zou ik als ik jou was rond 5 dec.terug komen.ik vind het kei stoer wat je daar doet,ik hoop ook dat je er van geniet.ik had gehoord dat je telefoon gestolen was,denk je ben ik niet in den-haag kan rustig aan doen gebeurd dit.de beschrijving van de dader weet ik al donker en kroes haar.maak er nog wat van ps.ajax doet het goed gr.tief

  • 22 Oktober 2012 - 16:26

    Tief:

    ha die yanick hoe is het in zoeloe-land ? ben je al bruin geworden zo bruin dat je mischien een verblijfsvergunning moet aan vragen.als dat zo is dan zou ik als ik jou was rond 5 dec.terug komen.ik vind het kei stoer wat je daar doet,ik hoop ook dat je er van geniet.ik had gehoord dat je telefoon gestolen was,denk je ben ik niet in den-haag kan rustig aan doen gebeurd dit.de beschrijving van de dader weet ik al donker en kroes haar.maak er nog wat van ps.ajax doet het goed gr.tief

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Best

stage Ghana

Stage Ghana in ortopedisch trainingscentrum in Nsawam

Recente Reisverslagen:

01 November 2012

Laatste mooie loodjes

12 Oktober 2012

cursus en Accra

19 September 2012

werken en dagje strand

09 September 2012

de toerist

02 September 2012

de tweede week

Actief sinds 17 Aug. 2012
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 4170

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 09 November 2012

stage Ghana

Landen bezocht: