Bijna... - Reisverslag uit Best, Nederland van yanickvandeven - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Best, Nederland van yanickvandeven - WaarBenJij.nu

Bijna...

20 Augustus 2012 | Nederland, Best

nog een kleine 24 uur tot vertrek!

aan de hand van dit berichtje kun je mij alvast volgen als je dat leuk vindt:P

je kunt me ook vinden op skype: ff zoeken op yanick van de ven
in Den Haag

• 20 Augustus 2012 - 22:11

Anouk:

Ga je missen schatje!

• 20 Augustus 2012 - 22:24

Marly:

Hoi Yanick,

Heel veel plezier daar! Ik ga zeker volgen hoe je het daar hebt. Tot snel.

groetjes,
    Marly, Jay en Senn

• 21 Augustus 2012 - 10:21

Cherelle:

Enjoy! Ben benieuwd naar je reisverslagen!

liefs, Cherelle

• 22 Augustus 2012 - 09:05

Zeker leuk Yanick!
    Heel veel plezier, ik zal je straks als ik weer in Nederland ben weer volgen voor de 2 maanden dat ik er ben.
    Daarna loop ik zelf stage in Tanzania.

• 22 Augustus 2012 - 09:07

Sven Koster:

Hoh ik lees net op Facebook dat je er een maand zit. Dan kan ik mooi je avonturen volgen.

• 22 Augustus 2012 - 09:07

• 22 Augustus 2012 - 10:35

Claudine:

ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat je een beetje bij kunt komen van alle voorbereidingen.
    Ik ga zeker regelmatig kijken hoe het met je gaat en wat je aan het doen bent.......
    leuk deze site.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 22 Oktober 2012 - 16:26

Tief:

ha die yanick hoe is het in zoeloe-land ? ben je al bruin geworden zo bruin dat je mischien een verblijfsvergunning moet aan vragen.als dat zo is dan zou ik als ik jou was rond 5 dec.terug komen.ik vind het kei stoer wat je daar doet,ik hoop ook dat je er van geniet.ik had gehoord dat je telefoon gestolen was,denk je ben ik niet in den-haag kan rustig aan doen gebeurd dit.de beschrijving van de dader weet ik al donker en kroes haar.maak er nog wat van ps.ajax doet het goed gr.tief

• 22 Oktober 2012 - 16:26

Tief: