morgen aan het werk!! - Reisverslag uit Nsawam, Ghana van yanickvandeven - WaarBenJij.nu morgen aan het werk!! - Reisverslag uit Nsawam, Ghana van yanickvandeven - WaarBenJij.nu

morgen aan het werk!!

26 Augustus 2012 | Ghana, Nsawam

Nou het eerste weekend zit er ook op. Dit weekend lekker kunnen uitrusten en beetje ons eigen plan getrokken. En dan komen morgen komen de consultaties. Mensen vanuit de hele omgeving komen hierheen om een prothese of orthese aan te laten meten, aan te laten passen of te laten repareren. We hebben een goede dag uitgekozen om te beginnen, het zijn er normaal namelijk ongeveer 50, maar omdat vorige week maandag een feestdag was, komen er morgen 2x zoveel mensen. Smorgens zal ik helpen bij de analyse van het probleem en smiddags bij het aanmeten.
Van dinsdag tot vrijdag gaan we werken in de houtwerkplaats waar ze aangepaste stoelen en krukken maken. Van de planning daarna houd ik jullie op de hoogte.

Na een wat onrustige eerste paar dagen met het idee dat 11 weken best lang is, heb ik nu wel zin om te beginnen. Ik denk dat de tijd dan wel snel zal gaan.
Verder is er vrij weinig te melden. In de loop van de week zal het verhaal wat interessanter worden als het goed is.

• 27 Augustus 2012 - 10:27

Dirk:

Hey Yanick,

Zal wel een behoorlijke cultuurshock zijn geweest! Kan me voorstellen dat 11 weken dan lang voorkomt, maar komt goed. Is t mooi daar?

Tot t volgende blog en veel plezier!

Groetjes,

Dirk

• 27 Augustus 2012 - 10:27

Dirk:

Hey Yanick,

Tot t volgende blog en veel plezier!

Groetjes,

Dirk

• 27 Augustus 2012 - 18:55

Patrick:

Zo. Dat is aanpoten geweest vandaag. Ben benieuwd hoe het allemaal gegaan is.

Heel veel succes de aankomende dagen. Geniet van elke minuut!

Groeten uit Lieshout

• 27 Augustus 2012 - 22:14

Ans En Ton:

Hoe was je 1e werkdag? Is het een beetje meegevallen? Lukt het een beetje om de mensen te verstaan of spreken ze een onduidelijk Ghanees dialect?
    We zijn benieuwd naar je eerste ervaringen in de werkplaats.
    Werk ze voor de rest van de week en we houden je blog in de gaten.

Groeten
    Ans en Ton